Alicante

17 februari 2019 - Alicante, Spanje

Vrijdag (15-02) was een interessante dag. Na stage tot 6 uur ben ik naar een meisje gegaan om samen te eten en in de avond op stap te gaan. We waren naar een fancy club geweest waar er verrassend genoeg veel Nederlandse hitjes werden gedraaid. Na een geslaagde stapavond was het tijd om naar huis te gaan. In Valencia rijden er nachtbussen die toevallig net voor mijn kamer stoppen. Helaas ging er vrijdag toch iets mis. Mijn routeplanner gaf aan dat die bus niet ging, en als ik andere bussen zou nemen zou ik 2,5 uur bezig zijn, dat vond ik toch net iets te lang duren voor 5,5 km. Toen ben ik maar op het geniale idee gekomen om te gaan wandelen/hardlopen. Na een lang, vermoeiend tochtje eindelijk in bed beland. De positieve kant was dat ik de volgende dag niet meer hoefde te sporten. Toch neem ik de volgende keer toch maar gewoon een Uber/Taxi.

Zondag (17-02) ben ik een dagje naar Alicante geweest. We kwamen als eerst aan bij Castillo de Santa Bárbara. Na in het kasteel rondgelopen te hebben en van het uitzicht te hebben genoten gingen we door naar het centrum.

0be66f09-dab0-441d-8777-910705a42cd313bf5f5e-9748-4672-b2ad-6de19669f3d1

Tijdens de lunch heb ik voor het eerst een typisch spaans gerecht op hier: Seafood Paella. Ook kregen we inktvisringen en bruchetta.

f839dada-8ac6-4206-b72f-9ee89bcd00dd

Na nog een paar uurtjes door de stad gedwaald te hebben zijn we naar la laguna rosa gegaan: het roze meer. Buitenom het feit dat het een semi roze meer was, was ik na 10 minuten al een beetje uitgekeken. Toen was het alleen nog een kwestie van kijken naar alle fotoshoots die aan de gang waren.
Nu kan ik me weer klaarstomen voor een nieuwe week stage.

1. Paps:
    18 februari 2019
    Eet jij/lust jij inktvisringen? Amai das nie niks.
  2. Lotte:
    20 februari 2019
    Hahahahaha Ik zie je al gaan🏃🏻‍♀️